Helg

...och jag mår fortfarande inte så bra.

Nu på förmiddagen då jag börjar vakna till så kollade jag igenom lite mejl, eftersom jag var väldigt frånvarande under fredagen. I en gruppuppgift har båda gruppkamraterna tappat bort pappret jag gav dem. Ansvarigt när man går i 3an? Självklart blev det antagligen en försenad uppgift på grund av att jag varit dålig och deras slarv. Det är orättvist att vara ung ibland. Det andra som är upprörande är den dumma uppigten att vi måste läsa om hinduism och buddhism under lovet och sedan göra prov om det direkt efter lovet. Jag blir rätt så arg - och i slutet ganska stressad.


Jag skulle ju egentligen hoppat idag, men som sagt så är jag dålig. Ska snart sätta igång med packningen, jag åker till sundsvall vid kl 19 ikväll. Det ska bli skönt att komma hem en stund, lite mindre måsten och göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0