Det är lördag


Gympabrallor med katthår på

Jag steg upp 8.20 för att vara på skolans öppet hus till klockan 9. Det var tvärdött när jag kom dit. En timme senare ko hästarna. Vi få som stod där frös. Men dom gjorde ett bra jobb, tjejerna. Sedan satt vi och såg filmer och bildspel på hästar mm. Vid 12 fick vi panpizza till lunch. Sedan ville jag inte längre, det kändes helt meningslöst att vara där. Precis då så skulle Älskling med flera upp till en kompis, handla och lite annat, så jag hängde på.
Sedan hamnade jag här. Har fått i mig 2 mackor och dricker te.
Strax ska jag sätta igång att städa och diska och fixa till mig lite. Sedan är det partylördag. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0