Men...

Idag känner jag för att bli lärare eller studie- och yrkesvägledare och efter ett ganska långt tag kanske bli rektor. Det känns som att det kan vara något för mig. Kollade först på Saco (jobb & utbildning) och hittade sedan till Lärarnas Riksförbund, framförallt  (student), det verkade liksom kul att studera till lärare. Fast det verkar ju vara en hel del studier, jag hade velat rikta in mig på grundskolans senare del, kaaaaanske gymnasiet.

Men det är bara idag. Häromdan ville jag bli fastighetsmäklare. Helst vill jag ha jobb, men det verkar lite omöjligt ibland, så då är det väl bara att studera igen...? Som sagt, det är bara idag jag tycker såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0