Lördag

Jag har inte varit uppe så värst länge. Det var jättemysigt att bara ligga med slutna ögon i morse. Tobbe ville att jag skulle baka de där morotsmackorna igen, men det tar så lång tid. Hade ju kunnat baka scones, men vi har aldrig någon mjölk, har vi det så är det någon som dricker upp den hela tiden. Så det blev fil och müsli för oss båda. Jag kom att tänka på te nu... undra om jag ska skämma bort mig själv med någon kopp.

Det verkar som att pojkarna ska till vemdalsskalet ikväll. Jag vill gärna ta mig för att sätta upp gardiner (efter 4 månader i lägenheten, haha), baka bröd och bullar. Jag har lite Prosecco kvar sen igår som jag kan gosa med ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0