Ikväll händer det

Vi har haft för oss en hel del här i storstan. I fredags tog jag och syster en sväng på stan och mötte sedan upp de andra när de slutat jobba. Denna dag var det regn och rusk. I lördags var det jättefint väder, så vi tog en lååååång promenad och fikade efteråt. Igår var vi lata, men de andra lyckades endå dra med oss ut på en längre promenad, just då var jag ganska less, därför att det är en så stor omställning och det är inte alltid så positiv och förstående anda mellan oss ungdomar och de vuxna. Var tvungen att attackera då jag fick en kommentar som var droppen som fick det att svämma över. Idag är dom på jobbet igen, och den här gången passar vi på att lata oss. Lite senare hade vi tänkt att dra oss mot Globen (ni har väl inte missat att vi ska på konserten?) och kika in i shoppingcentret, äta middag på McDonalds och sedan köa ett tag... Givetvis möta upp polarn ;-)

Vi kommer säkert hem sent, preliminära tider säger att det slutar kl 22, skulle tippa på att vi är hemma 2 timmar senare? kanske lite överdrivet men...
kl. 5.56 åker jag mot centralen där tåget till Sundsvall går 6.30, där byter jag mot Brunflo, där jag byter vidare till buss. Väl framme i Svensta har min lektion redan börjat.. Jag kommer få mycket sömn jag... inte.

Sen har jag ett till dilemma. Jag har inte gjort uppgiften till lektionen på grund av sjukdom, snacka om utskällning. Hoppas tåget bli försenat. (hej lata tonåring, igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0