Rörigt

Skoldagen började med att vi lyssnade på redovisningar av projektarbeten. Sedan åkte vi till stallet och red lite, jag var riktigt slut efteråt. På eftermiddagen skulle vi egentligen varit i stallet och städat inför provet till hästskötare (för 3orna mfl) men min mentor hade inte kontaktat lärare som blir påverkade. Så där satt jag och skrev en berättelse i svenska B, resten strejkade. Sov till 17.30, kan det vara för att jag är lite sliten sen vi busade i söndags? Sen dess har jag pluggat. Men det går inte bra, hittar inga källor till att skriva om den industriella revolutionen. Men jag ger inte upp i alla fall... Nu är jag på Danterecensionen, men jag har inte läst ut boken än. Tror att jag fortsätter med resten av uppgifterna och skjuter fram den uppgiften.
Nu ska jag fortsätta se Deperate housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0