Kort skoldag

Jag småvaknar alltid när Älskling går upp efter 6-tiden. Sedan somnar jag om och känner mig jättetrött när klockan ringer - idag kl. 8.50. 9.50 hade vi historia. Vi ser på läskiga filmer från 2a världskriget. Vi har världens jobbigaste prov nästa vecka: vi ska kunna allt från antiken till 2a världskriget i stora drag. Jag satsar på G, historia är jobbigt.

Nu ska jag göra klart engelska artiklarna, alla dessa analyser och diskussioner..., läsa Harens år och kanske försöka mig på at skriva den där berättelsen.

Ikväll ska jag assistera flickorna, dom ska på studentbal. Ska även stryka och knyta slips. Lite avis på människorna, men nästa år är det min tur! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0