Inte min dag

Jag ville verkligen inte stiga upp idag. När jag gick till skolan började det regna. När jag hade kommit fram till skolparkeringen 8.30 kom jag på att Historialektionen inte börjar förrän 9.50. Neeeeej! Så jag sat med mediapojkarna och tog emot lite sympati. Dom skulle ta reda på några nyheter som de ansåg va viktiga. Jag fick vara med men jag visste ingenting. Ehmmm... Britney Spears jobbar för att få delad vårdnad för sina barn. Mycket viktigt ;-P Efter det gick jag och tiggde ledighet. Varför har alla så positiv inställning? Jag tycker inte att jag borde ha så lätt att få ledigt med tanke på att det är så sent på terminen. Så till historia. Vi skulle fortsätta med Industriella revolutionen. Jag har fått ihop en hel A4-sida (det skulle vara max 2) så den kanske blir klar. Passade på att fråga om jag har kvar några uppgifter eller om jag ska komplettera, men det så bra ut, eller ja, inte underkänd i alla fall. Och jag är nöjd! Ha! Känn på den du som kritiserar mig och min skolgång!
Lunch. Jag åt makaroner och köttbullar med flickorna. Det var gröt på skolan. Sedan kom det till den ökända uppsatsskivningen (nationella) i engelska B. Jag hade glömt preparationsmaterialet, satt och skämdes lite, men jag var inte ensam om det och läraren brydde sig inte om att berätta det så, det är inte bara mitt fel, det var hon som var otydlig. Klar. Fick superfrossa utan anledning. Satt med flickorna i fiket ett tag. Orkade inte gå hem även om jag behövde. Men här är jag nu. Ska till stallet snart och städa inför hästskötarprovet imorgon.
Nu är Cypern nära!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0