En tisdagmorgon

Älskling gick upp kl 6 som vanligt. Han pussade på mig innan han gick och sen sov jag gott. Runt 10 hoppade jag upp ur sängen, vi har hemstudier idag. Så nu ska jag fixa klart med den där Dante, jag hoppas att det går i alla fall...

Idag vill jag hinna med att göra mycket, men jag vet inte hur långt jag kommer. Det viktigaste är att jag går till skolan och hämtar min historiebok och gör läxan till imorgon och till biblan och lånar en bok, vilket är dagens hemuppgift. Jag behöver också göra den där berättelsen som jag skulle göra när jag var bortrest. Sen skulle jag vilja dammsuga lägenheten och sortera prylar i skrubben. Hoppas Älskling är hemma tidigt så kanske jag kan utnyttja honom lite efter en hård jobbdag ;-)

Till sist,
Grattis mamma på 37årsdagen!!!

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-27 @ 11:24:50
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Emily

Hej! Nej, jag bara delar med mig :-)

2008-05-27 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0