Det är lördag

Jag och Älskling var uppe vid 11, han var iväg på städningsuppdrag som brukar inträffa vissa helger, han tar betalt i öl - oftast. Jag hoppade in i duschen och tog hand om min torra hud som solen kommit åt, passade på att lägga en ansiktsmask när älskling är borta, annars skulle han väl bli skraj och dumpa mig ;-D

Halv tolv, frukost: jordgubbsyoghurt och ostmacka. Och här är jag nu. Ska göra lite plugg är det tänkt.
Jag har även invigt min nya parfym: DKNY Be Delicious Picnic in the park efter taxfree-rundan. Har även köpt 3pack mascara: Kanebo 38, underbar! Små förpackningar och små borstar men det gör inget, den är vattenfast och tvättas bort med varmt vatten, det är det bästa med den :-)


Ikväll ska vi på Draupner. Då måste jag visa upp mitt pinsamma leg igen, är väl inte ensam om det I guess. Älskling var skitsöt när han sa att vi kunde gå tillsammans. Vem vet, han kanske bjuder mig på en cider också? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0