Bruuuum

Jag vaknade när vovven kände sig lite kissnödig och bestämde sig för att terrorisera mig. Han låg på mitt bröst och truckte sin nos mot min mun. Hur sött som helst, kanske inte när man är nyvaken. Satt och zappade på tv:n, hittade top 10 av Britney Spears. Jag höll på att garva ihjäl och sedan var familjen vaknen. Sedan for mamsen och jag ut för att handla mat till grillningen ikväll, sedan tog vi en mjukglass på stan och en tidigare beundrare kollade lite extra på oss. Efter ett tag var vi ut och körde på hamnplatsen. Wiiii! Jag har inte alls tagit mig så långt fram. Trafiken är inte redo för mig än ;-) men snart. Vi kvällstid blev det mumsig grillmat och mumsig dryck.
Imorgonkväll åker vi till Arlanda och vidare till Cypern!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0