Ännu en vecka har gått.

Idag kändes som den enda gången jag egentligen gjort något ansträngande. Första hade vi Ergonomi, kände mig jätteduktig och skrev lite reflektioner för ett lite högre betyg. Sedan hade vi spanska, känner mig ordentligt efter men före i jämförelse med alla andra som ser ut som frågetecken. På min ledighet hade jag skrivit att utlandsresa var orsaken till ledigheten som uppgift skrev han Res till Spanien! Jaja, jag har det lite för bra ibland när det gäller läxor.

Psykiskt känns det som att jag har ett form av problem, men jag har lätt att släppa det. Jag har inte någon erfarenhet av den formen av problem och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men jag gör det på mitt sätt och gör vad jag tycker känns bäst. Det negativa är att det kan vända så otroligt mycket emot mig.
Det är så otroligt jobbigt att vara ung och försöka göra de "rätta valen", speciellt när man inte alls förstår sig på alla andra och dom inte förstår sig på en själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0