Tisdag

image3
Jag kunde göra lax med bulgur och hollandaise-sås! Enkelt och gott!
Den här dagen har varit så seg. Det var första gången på 3 veckor som jag steg upp kl.7.30. Idag har jag läst om renässansen och på eftermiddagen gjorde vi ett gammalt nationellt prov i engelska B, det gick inte så bra som jag ville. Det har snurrat i mitt huvud mer eller mindre hela dagen. Älskling sitter kattvakt så jag är helt ensam i lägenheten. Igår försvann det ur hans huvud att jag går i skolan. Runt kl.10.30 igår:
Jag: Hejdå älskling, jag är hemma vid tre.
Älskling: Vart ska du?
Mot kvällstid:
Jag: Å, jag måste upp efter sju imorgon.
Älskling: Vad ska du göra då?
Jag: Skola kanske. Har du glömt att jag studerar eller?

Idag är yogan inställd så jag ska sitta med skolarbete och sen blir det en lång kvällspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0