Sundsvall

Tar mig upp en halvtimme senare än vad jag bestämt mig för. Konstigt nog hade jag en halvtimme kvar när jag var färdig, men den gick åt till en seg tjej på ica när jag skulle hämta ut biljetterna.
Tåg. Något proppat, pojkvännen gjorde att det gick bra endå. Någon störande och förkyld gubbe som inte kan hantera ett bord störde mig riktigt mycket. Ny upptäckt, har man sin mobil på bordet och den börjar ringa så fungerar det som ryggmassage åt personen framför.
Sedan kom mamma, syrran och vovven och hämtade mig, pojkvän fick säga hej. Såg nästan lite oväntat ut av honom. Haha.

Sedan åkte vi till farmor och fick ostsoppa. Yes!
Känns lite skönt att vara hemma men lite irriterad fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0