Ont i halsen och One Tree Hill

Jag vaknade runt 11 med en svidande hals. Jag somnade inte så bra igår. Som sagt så hade jag för många tankar, så blev jag upprörd över det mesta. Jag såg inte så värst pigg och fräsch ut i badrumsspegeln så idag får bli ännu en slapp-dag. Jag har nyss sett första avsnittet av One Tree Hill säsong 2. Det gav mycket skratt och nästan lite gråt, det var för mycket fin kärlek.
Undrar när min pojkvän tänkte höra av sig då... Jag får väl nöja mig med att snosa på hans morgonrock...

Kommentarer
Postat av: Therese

Visst är OTH bra! Har sett igenom alla säsongerna från start och följer den nya säsongen i takt med att den sänds i USA :)

2008-03-06 @ 13:41:48
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0