Härligt med ledighet

Igår var jag på stan med Katta och sedan med lillasyster. Det blev "nödvändigheter" från H&M, boken Muffins och kakor och ett ljus som luktar bubbelgum från Lagerhaus och till sist lite underkläder från Lindex. Plus fika på Waynes, fika för mig + syster = 109 spänn! Gott är det i alla fall.
Vi hyrde The ex och Ratatouille, inte så märkvärdigt egentligen :-P
Till sist blev det Dotcard (Domino i kortspelsform). I was the big loser. Men som man säger: Otur i spel, tur i kärlek.
Så jag ringde älskling och glömde genast bort det dumma kortspelet.

Idag återstår det att vänta till klockan bilr 16 då jag ska sno syrrans klipptid och sedan ska vi till några bekanta och äta våfflor och åka skridskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0