Gatufesten!!!

Onsdagen den 3e juli är jag hemma från Venedig, då är det dags för Gatufesten (Sundsvall)!!!
Checkade hemsidan nyss. Hittade bara Vincent hittills... men Mando Diao och Amy diamond (kanske inte min stil, men hon är en talang) duger. Hoppas dom har timing så att de är på samma dag bara...
Kräklistan blev desto längre:
EMD - SMÖR!!! Fatta vad fjortisar det kommer vara, fy fan.
Mange - nej, nej, nej jag okar inte....
Jill Jonsson säger sig själv
Sven-ingvars - okej, pensinärer ska väl känna sig välkomna, brukar ändå inte märka av sven-ingvars anyway...

Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: matilda

men emil!! DANNY ÄR SNYGG ! ;) enbart därför titta rman på EMD :P

2008-03-05 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0