Från Sundsvall till Svenstavik

Kl.9 bar det av till Jämtland. Mamma hade sagt att vi skulle vara iväg kl.8 "Yeah, sure."  var mitt svar på det hela.
Jag: Beräknad ankomsttid: 12.00. Tidigast.
Mamma: Haha. Glöm det! Ett!
Genom all skog i tråkigt snöväder...
Efter ca 2 timmar var vi i rondellen i Brunflo, då jublar jag.
12.20 var vi framme. Slask och snö. Lite tråkigt då, men sundsvallsborna har nog inte upplevt så mycket snö i år...
Sedan var vi till skolan och hade möte med min mentor. Jag, mamma och syster. Egentligen brukar det räcka med bara jag... Som vanligt var det som att sitta och nicka hela tiden... Tur att det var fredag eftermiddag så att jag var tvungen att heja på folk ;-)
Nu har vi köpt tillbehör för tacos och ligger på sängen och somnar nästan.
Robin (hunden) letar Clara (chihuahuan som bor här när det inte är lov) hela tiden. Han är lite sorgsen över att hon inte är här och leker med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0