Emily less

Jag har skrivit ca 8 meningar i min försenade rapport. Behövs typ 20 fler. Jag vill inte längre. Jag orkar bara inte. Zombie. Man tappar liksom motivationen och allt går rakt ner i diket. Jag försöker forfarande i alla fall. Men jag vet inte hur länge till.

Jag hatar att leta lägenhet. Hittar inte alls mycket och jag känner mig hur fattig som helst. Jag ska maila och bråka med mina föräldrar snart.

"Jag tror att jag har blivit beroende..."
"Av vadå?"
"Av att äta, men det får man vara för annars övelever man inte. Men ramförallt dig."
"Vad söt du är"
"Jag kanske ska skaffa mig en hobby eller typ en häst eller nåt så jag inte går runt och saknar dig hela tiden..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0