Äntligen

Kl 10.40 åker vi hemifrån (Östermalm) mot Bergsåker. En timme senare åker vi iväg mot destination Brunflo/Östersund(-Svenstavik till buss) och för de andras del Huså(Åre).
Kommentar: Gratis är plågsamt. En bil full med tjejer, en av dom är ett par år yngre än mig och kan bara inte sluta babbla. Jag sa högt att min musik i öronen var min räddning, annars hade jag kastat mig ur bilen i farten. Jag hade nog något emot alla i bilen då, det var inget personligt mot dom.
Hela helgen har mamma tjatat på mig att hon vill att jag ska följa med till åre. Det höll på till sista sekunden jag var i närheten av dom. Jag vet att hon älskar mig men för det har hon fått många minus.
Ingen som tycker att man ska tänka på sig själv och vad man själv vill eller? Det är bara vill-ha och vill-ha.
När jag kom hem fick jag en stor kram av älskling och jag sa: Jag ska aldrig aldrig aldrig åka dit igen.
Älskling: Jo då, jag följer med dig.
Jag: Ja, men då måste du följa med.


Usch, det jättesnöar här. Det verkar som att Jämtland vill ha mig härifrån igen ;-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0