Surahammar med mer

Jo, i söndags for vi till kusin med familj i Surahammar utanför Västerås. Jag ville ju helst till Jämtland, men min mor fick tvinga mig och jag fick lite mer körvana av det. Så vad gjorde vi då? Första dagen var vi på stan, jag köpte ett par shorts och syster och kusin hittade lite kläder och skor. Andra dagen skulle vi åka och bada, men vi insåg att det var för kallt när vi väl var framme. Men min kusin och hennes mamma fick åka med på en övningskörningstur. Dom såg glada och stolta ut ;-) Så den dagen åt vi mjukglass på IcaMaxi. Dagen efter det var det 12-års kalas. Vi fick träffa lite släkt till dom och en sockersöt hundvalp. På kvällarna har det blivit mycket guitar hero och singstar, guitar hero försökte jag mig på och det var kul när man väl kom in i det men det gick dåligt stor del av tiden så jag skrek Det här är för nördar! och Aldrig mer!. Singstar gör att jag lämnar rummet och dom valde att sjunga runt tolv på natten, plågsamt.
Sedan var det dags att åka hem när värmeböljan kom. Jag fick köra lite tätort och landsväg, 95 km/h är mitt nya hastighetsrekord! Och ja, det mamma påstog var min första omkörning, men hallå, bussen stod ju stilla på en busshållplats, det gills inte! Syster såg skeptisk ut i baksätet. Haha.


Den söta valpen Axel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0