Söndag

Idag vaknade jag halv ett. Vet inte varför. Tjugo över hör jag: Oj! Klockan är ju 20 över ett! Varför har du inte väckt mig? Partymorsan. Skulle bara på "tårtkalas" men tur att det var lördag iaf :-P
Jag har just klarat av ännu ett körkortstest och ska avslöja något om mig: Jag tittar väldigt sällan igenom mina provsvar. Jag tittar oftast bara på resultatet. Det har nu blivit en vana, men nu har jag insett att om jag kanske kollar igenom mina svar på körkortstesten så kanske jag lär mig något. Smaaaaart :-P

Kanske övningsköra idag då, bakismorsan? Först ska jag ut ur hålan ett tag och hitta på bus med syster och hennes kille. Jag är äntligen frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0