Nutid

Jag har varit i Venedig, festat i 3 dagar, rymt till Svenstavik och tillbaka. I Svensta lyckades jag dra på mig en förkyldning och blev utnämnd till världens snyggaste och fräschaste flickvän/sambo. Såhär lät motiveringen: Jag snarkade värre än en karl blandat med en massa snytningar och utspridda snorpapper. Jag liknade även shreks fru om man hade målat mig grön. I alla fall åkte jag tillbaka till Sundsvall i onsdags kväll och det är ingen av oss sådär jätteglada över eftersom vi typ bara träffas en helg per 2 veckor. Kändes ganska onödigt att vara tillbaka nu när jag tänker efter, eftersom jag fortfarande är förkyld och inte kan göra så mycket.

Det som är aktuellt i mitt huvud just nu är: Systers födelsedagspresent ska köpas. Vi ska åka till Västerås. Älskling fyller 23 och jag vet inte riktigt vad han ska få. Yran! Där kanske man ska hitta någonstans att tillbringa nätterna på. Sedan är cet väldigt nära till hösten. Då skulle jag behöva vara klar med körkortet och ha råd med det. Vi skulle också behövt shoppa klart på ikea då. Jo, sthlm den 16e augusti! The voice 08!

sommar sommar sommaaaar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0