Gatufesten

Torsdag:
Efter en dryg natt i Sthlm var det dags att ta X2000 hem. Sedan hämtade vi älskling som kom med bussen. Hem och fixa och sedan Gatufest! Vi kom då Gary More var inne på slutspurten och satte oss i ett öltält och lyssnade på när Uggla spelade. Jag fick en ros! <3
Sedan kom vi hem och somnade runt 2.

Fredag:
På dagen var vi ut till mormor och morfar i Timrå. Riktigt härligt väder så vi grillade korv. Sedan gjorde vi oss i ordning, förfestade med några flickor. och gick ner till Mando Diao (njäää, inte riktigt min musik). Sen var vi lite här och var, eller? Och avslutade det hela med en härlig Petter-konsert.

Lördag:
Lördag är alltid den bästa dagen! Vi var till stan och åt langos, Älskling gillde det inte riktigt så jag fick 1 ½, Yes! Sedan for vi till farmor på Alnö. På kvällen förfestade vi tillsammans med en kompis till Älskling. Mamsen gjorde ett pinsamt drick-inte-alkohol till min lillasyster så jag blev ordentligt upprörd. Sedan var vi ner och träffade fler kompisar. Älskling och en till hoppade bungy-jump. Sedan virrade vi bort de flesta. Det slutade med en vinglig väg hem.

Söndag:
Segt. Älskling skulle åka bil till Svensta, så bara för det så hängde jag på :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0