16-årsfirande

Igår fyllde syrran 16 år! Vi shoppade på ikea på dagen. Jag köpte vinglas och en vajer till det kommande draperiet det får bli en sorts födelsedagspresent till Älskling som jag själv kan använda också ;-) Köpte även en datorväska till min låne-laptop till hösten. På kvällen grillade vi och sen var det tjej-fest. Med andra ord fick jag inte vara i lägenheten, men jag rymde ganska fort på grund av för höga samtalstoner blandat med fniss och annat. Jag satt i lägenheten ovanför och såg en film med en kompis.

Idag var jag jätteduktig och plockade i och ur diskmaskinen. Sedan kom släkten. Jag var inte sådär jätteglad som vanligt och när jag är så så kommer påståendet Jag vill också vara vuxen och ha positiv inställning till allt med tillägget och tracka ner alla ungdomar. Här sitter jag och kör på med mina körkortstester och har det bra.

Västerås tomorrow. Förmodligen kommer jag köra landsväg/motorväg för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0