Tisdag

Nytt schema har börjat den här veckan. Man är lite halvt förvirrad första dagarna, men det funkar endå. Jag klev upp 7 imorse, 1 timme senare får jag reda på att vi är lediga från förmiddagens lektion. Så jag går och lägger mig igen. På eftermiddagen gjorde vi klart vår engelskaplanch om Jamaica. På rasten blev det en kaka för 6 spänn, måste jag bikta mig nu?

Kvällens sysslor:
- Läxor: Matte: statistik (hade en så snäll lärare som satte mig i en grupp med 2 som då hade ig och själv hade jag vg +, dessutom kunde hon inte bestämma sig om jag till sist skulle skriva om hur man gör en undersökning eller om jag skulle göra en själv. Nu har jag i alla fall fått en uppgift som jag ska gör i excel, skoj! om jag skulle komma ihåg hur man gör, men det ordnar sig.) Engelska: Projektarbete om hälsa. Naturkunskap: Genetik (där har jag också en jättesnäll lärare, det är så att jag var sjuk under största delen av kursen och missade de viktiga genomgångarna, men han påstår att det räcker att ha boken, yeah right, 3e omprovet, nu har jag fått anteckningar på 4 sidor av min klasskompis så nu hoppas jag att det går bra.) Hästuppgift: hur man lägger upp träning/motion åt olika hästar i 2 veckor. Där är det också lite taskigt, för det är dåligt med källor.
- Träning: Yoga
- Filmer: John Tucker must die (favorit <3), Systrar i jeans tv3 kl 21. Man kan nog kategorisera dom som fjortisfilmer, okej, lite seriösare: ungdomsfilmer. Stackars pojkvän, undrar om han kommer stå ut.
- Ringa mamsen om hemresa, antagligen den 8-12e mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0