Äntligen lov

På förmiddagen uppfann vi olika bollsporter (personlig kommentar: dagis) och läste lite spanska. Jag gjorde en sista-minuten-ledighet. Jo, det är så att jag har bestämt mig för att stanna i skogen under sportlovet (tänkte kanske åka in till östersund någon dag). Orsak: mys med pojkvän utan stockholmare, sen krigar jag lite för att vi inte får bo ihop till våren. JAJA jag vet att alla vuxna är emot det.
Jag har just ätit kåldolmar till middag på en fredag. Blä. Ska kanske till en kompis till min pojkvän där dom sitter och spelar tv-spel eller något. Eller så sitter jag hemma och ser på film samt äter glass och dricker Dooleys.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0