Långt det här

Den 23e åkte jag hem till Svensta. Då Älskling fyllde 23. Det var lite livat på gården, tur att inga grannar bor här på sommaren ;-P
Sen har vi varit ute och myst i sommarvädret i en vecka innan det var dags för yran :-) Roligast på hela sommaren. Jag såg... lite Kent, Blondie, sen? Neverstore, Winnerbäck... ? Vi var mest runt med kompisar och så. Sedan var jag ut med Älskling på krogen med hans kompisar från sala. Sedan tog vi nattbussen för 100 kronor per skalle. Lördagen blev inget eftersom det var mulet.
Nu i veckan har vi haft lite besök nu och då och bara njutit av ledigheten, men nu känns det som att sommarvädret försvunnit.

Jag ska passa på att säga Grattis pappa som fyller 36 idag!

Imorgon åker jag till Sundsvall och grattar systers kille Richard :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0