Söndag

Jag har hittills tagit mig igenom något som kallas frukost, men vi fel tidpunkt. Vi är lata människor.
På lördan vaknade jag med lite vackra märken från en spritpenna och lite svarta märken i sängen, men kul had vi, mycket fint minne var det också. Älskling ska försöka skrubba bort hans namn på min rygg idag. Lite senare på lördan var jag till stallet och mockade. Var för lat för att rida. Dessutom var jag tvungen att träffa Lasse. Jag har inte träffat honom på hundra år känns det som, så det var kul. Sedan satt jag och älskling hos en kompis och tråkade lite, pantade burkar och sedan bestämde vi oss för att gå hem och äta. Men älskling somnade runt kl.20. Det var inga människor där vi tidigare var så jag tog mig hem igen. Självklart somnade jag med.
Idag leker han städare och sen ska vi väl hitta på något. Vi ska äta utemiddag ikväll.

Jag har så satans ont i svanskotan, jag vet inte vad jag har gjort förrutom ridit i torsdags, det ser ut att bli ett besök hos skolsysster imorgon.

Kommentarer
Postat av: matilda

vi hade superkul ju ;)
dom märkena är skrivna med all kärlek ;)

2008-04-06 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0