Sommar. Nu.

Jag kollar igenom sommarjobben igen. Ser inte så ljust ut.
Såhär ser planerna ut just nu iaf:
  • v24-25 sätta igång med körkortet
  • 25/6-2/7 Venedig, Italien. Med far och syster.
  • Gatufesten 3-6/7
  • v28 slutspurt körkortet, får ta den tid den vill
  • 31/7-27/8 Störsjöyran (då lär ju körkortet vara klart?)
Vill gärna ha en polle efter yran också, ej köp, men jag tror mig hittat något sen mina kontakter i somras.
Sedan kan jag ju tänka mig att sommarjobba däremellan. Någon som känner till någon i Östersund- eller Sundsvallsområdet??
Jag vill ha jobb! Då känns det som att allt faller på plats. Har inte pratat med älskling dock. Vill ha med mig honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0