Soligt väder

Idag var det stalldag och min jacka fick stanna hemma i förrådet. Idag fick vi rida med korta stigläder i olika sitsar, jag hade dessutom en springande häst. Jag blev lite småsur och tyckte att jag var usel. Men läraren tyckte att det var bra endå. Jag försökte i alla fall. Och jag for inte av. Jag vet inte varför jag tycker om den där hästen, för när 2 tredjedelar av ridpasset har gått blir jag lite småsur på henne och vill nästan ge upp, det påverkar inte vad jag tycker om hästen nästa gång. Min telefon kände för att bada efter lunch och mamma hörde knappt vad jag sa när hon ringde och pratade med mig. Hoppas inte att den tänker ta självmord!

Jag har en STOR klädhög på halva min säng. Det motsvarar ungefär halva min garderob. Jag har börjat rensa, men jag blev inte klar igår. Jag är ganska trött just nu, så vi får se om jag kommer nånvart ikväll. Imorgon har vi teori om livräddning, vilket jag verkligen inte ser fram emot, men närvaro kommer det bli. Med skid-eleverna. Dagis. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0