Rädd för framtiden

Jag vill bo i en fin lägenhet/villa i en varmare stad. Jag vill ha ett fast jobb som jag trivs med, alltså klarar uppgifterna och får betalt så jag överlever och lite till. Jag vill ha en häst. Jag vill resa minst i 1 vecka varje vinter. Jag vill bo med älskling. Okej, det är lite tidigt att säga. Men man kan ju alltid försöka och se vad som händer.
Jag vill, jag vill, jag vill! Kan inte tiden gå lite snabbare? För jag är så less på det här nu.

Idag fick jag reda på att det är läxförhör imorgon. Varför kan jag inte få ett mail av min lärare när jag är borta? För jag är så snäll och ringer och sjukanmäler mig.
Det var någon "jätterolig" information om högskolan idag som tog upp min spanskalektion så jag sitter hemma och pluggar spanska istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0