Onsdag

Jag är för lat för att gå upp 7 på morgonen. Snoozade 30 minuter idag. Vi hade bara svenska på förmiddagen idag. Vi skulle läsa ännu en bok. Som vanligt vet jag inte vad jag vill ha så jag bad honom att välja åt mig. Men jag var tvungen att själv välja något. Efter hundra års tänkande så... Dante? Bara för att det låter som en bok. Han tyckte att jag var modig. Och ja, lite strange men det blir säkert bra.

Jag springer runt i Älsklings tröja idag! :-D

Nu har jag lyckats skicka in engelskauppgifterna och min matterest. Nu är det bara 2 idrottsuppgifter jag ska få fördiga. Det kommer ju mer för varje dag också men änsålänge är det ju lugnt.

Things to do: diska, shoppa på ica och sola solarium.
Mina feta lår skulle jag behöva ta tag i men det får vi ta en annan dag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0