Lika mulen dag idag med.

Igår kväll var jag med lite folk, eller 2 flickor som efter ett tag lämnade oss. Så det blev 3 pojkar kvar. Då hade alkoholen mer eller mindre slagit in på dom så dom hade högljudda diskussioner om skolan. Det var riktigt kul att lyssna på. Jag insåg att jag saknade fjolåret riktigt mycket. Det har jag tyckt länge så det är väl dags att gå framåt, för gårdagens kväll var rätt underhållande och way better än att sitta i min tomma 3a.

Nu har jag precis stigit upp. Somnade typ halv 3 igår ju. Dricker te och äter mina halvbrända grahamsbullar. Jag tänkte försöka jobba med mina idrottsuppgifter och sedan bär det av till ica och köpa en stor godispåse (Uppdraget!). Det är nämligen ett avsnitt av One Tree Hill sedan typ 2-3 timmar efteråt är det film: 40 year old virgin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0