I svensta lyser solen

Det var en jättemysig morgon idag. Egentligen var det jätteljust i sovrummet när jag vaknade. Hade ställt klockan på 7 men jag ville snooza till 7.25 men jag var uppe innan. Det är inte likt mig. Vi gjorde ett historiaprov om den franska revolutionen, fattade inte vad jag skrev men jag hoppas det såg bra ut. Vips hade vi håltimme i hunda år. Då gick vi och åt pizza. Sedan var det engelska hela eftermiddagen. Då gjorde jag nationella provet muntliga delen och gjorde en muntlig redovisning om Jamaica, efter det fick vi inte nån riktig uppgift... Mot slutet ringde mamma och pratade med mig :-)

Idag måste jag diska, dammsuga, ta hand om min klädhög som aldrig vill försvinna. Någon form av studentmat lär det ju också bli. Jag vill inte till ica och göra av med mina pengar! Jag vill ha något att överleva på till sommaren.
Ikväll är det nya säsongen av Desperate Housewives med flickorna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0