Helgen

I lördags åkte jag och syster med pappa och Carina till Alnö hos farmor. Mina småkussar Tova och Tilda vad där så vi lekte med bilbana, var ute och plockade vitsippor och blåste såpbubblor. Jag insåg att jag börjar bli gammal.

I söndags var pappa här och sa hej och spelade tv-spel med syster. Sedan åkte han hem till stora staden och vi åkte till mormor och morfar i Timrå (morfar fyller år idag). Innan det hann jag och syster gå på stan. Jag hittade ett linne med jordgubbar på, sedan köpte jag hårfärg också.

Jag kanske får ny hårfärg mot eftermiddagen, eller ikväll. Vid tre åker jag med syster på moppen till Birsta och jagar en billig digitalkamera. Lite klänningar skulle jag också vilja köpa men vi får se när plånboken säger stopp. En bikini står också på önskelistan... Men det känns ju omöjligt varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0