Duktig flicka!

Snooze, upp typ kl. 7.35. Idrott: rörelse till musik. Alla gjorde i princip bort sig och fnissade sig igenom det, men kul hade vi! Hem, tjoff, spanska. Dagens lektion: väder (med andra ord repetition). Shlut på skoldagen. Har hemstudier i engelska på eftermiddagen och den uppgiften (hitta felande ord) är klar.
Tittade igenom min skolmail och gissa vad? Min stupid statistikuppgift (med tragisk historia) är inlämnad och jag har inget kvar i Matte A förrutom ett VG, inte så värst oväntat. Men däremot fick jag tillbaka mitt lilla projektarbete om hälsa i Engelska B och där blev det VG! Underbart! Nu ska jag jobba som fan och banne mig ha ett VG!
Så idag, fredag, fick jag lite mentalt solsken. Det behövde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0