Äntligen helg

Idag var det mer mulet. På förmiddagen hade vi hjärt- och lungräddning. Vi fick inte hångla med de läskiga dockorna som tur var. På eftermiddagen på engelskan fick vi inte hemuppgifter som vi brukar få, men det var helt meningslöst att vara där...
När jag kom hem hade mina Oriflame-grejor kommit: badskum som luktar kokos, 2 foundations för 30 kr styck (kostar drygt 100 styck egentligen), lipsyl och ögonbrynspenna. Skitbra :-)
Gick och solade, uuuh någon hade solat före så det var redan jättevarmt där... Mot Ica och där fick jag för mig att jag hade någon förföljande beundrare... Snart ska jag till tv:n och trycka i mig godis.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0