19e maj

Hittills har jag tagit en promenad i solen, ätit nudlar, diskat... Nu har jag precis läst lite ur Dante - Helvetet. En såndär form av dikt-berättelse eller något som får mig att känna mig förvirrad, skitzo och smart emellanåt. Nu har jag tagit rast från det. Mitt headset till telefonen mår inte så bra, jag undrar om jag ska sno mammas telefon och ha 2 nummer ett tag, hennes är låst fram till augusti.

Jag längtar så otroligt mycket till sommaren nu. Men innan dess ska vi ju till Cypern en vecka och ha det underbart. I sommar då jag och älskling flytta till en etta på 33 kvadrat. Sommaren då jag ska vara i Venedig i 1 vecka. Då jag ska ta körkort någon gång. Då jag egentligen skulle behöva ett jobb för att ha råd att ha lite roligt. GF och Yran!!! Då jag vill låna någon häst och ha det mysigt. Jag vill att det ska bli sommar och värme nu, då jag inte oroar mig lika mycket.

Jag har kommit fram till att jag är konflikträdd. Jag grälar typ aldrig. Jag har inget emot det. Jag är bara för snäll helt enkelt. Det stör mig. Jag tror att det är för att jag alltid har haft det så jobbigt att diskutera med mina föräldrar. Jag hatar när vuxna ska tro att dom har all makt och att dem alltid har rätt. Jag har redan insett att det inte är så så jag ska bli världens bästa vuxen. Jag ska försöka säga mer vad jag tycker, och jag ska låta inte-glad. Får se hur det går.

Back to Dante

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0