Helgen har börjat

Jag fick fnatt och kammade mittbena när jag kom ur duschen i morse / förmiddags. Jag ser inte klok ut i mittbena. Ungefär som en korsning mellan cocker spaniel och afghanhund på huvudet. Det är bättre med lugg, men den är tok-lång! Jag funderar starkt på att göra något drastiskt med håret innan student, bal etc... Då menar jag ta av någon decimeter...

Fick ännu en katalog i brevlådan idag. Jag börjar snart få ångest av vad jag ska göra med framtiden. Så den här kvällen har jag kikat runt på arbetsförmedlingens hemsida om vilka yrken som intresserar mig osv... Jag tror att det är bra att jag har en samhällsutbildning trots allt.
Just nu vet jag inte ens om jag har någon utbildning att stå på, med tanke på allergiutredningen...

Kommentarer
Postat av: Louvisa

haha jag passar inte heller i mittbena, skulle inte våga gå ut och visa mig med det :P

2009-03-07 @ 13:44:45
URL: http://louvisamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

..låter som du har mycket o tänka på från många fronter, lycka till iaf:) i hope i'll cheer you up:)

2009-03-07 @ 13:45:23
URL: http://angelofmercy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0