Planering?

Jag har lite ont i huvudet just nu. Jag åker upp för en enda lektion som jag har i Svensta. Sen måste jag vara tillbaka på måndan(19e), helst innan så jag kan köra med mamma. Bara det känns onödigt. Det går nog inte för sig att jag får ledigt på onsdan(21a) nästa vecka. Därför måste jag åka fram-och-tillbaka på en onsdag om jag får köra upp på torsdan(22a), sen ska jag till stockholm på fredan(23e) och över helgen, men jag vet inte hur jag tar mig hem. Lördan (24e) har jag blivit satt på en stalljour, något jag verkligen inte vill ha, men det måste jag också ordna. Jag vet inte heller hur jag ska betala körkortet. Jag vet heller inte när jag ska hinna plugga. Sedan har pappa frågat mig hur min student ser ut för att han ska kunna planera.
Ont i huvudet!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0