Mysiga måndag

(igår)
Jag gick och la mig klockan 1 natten innan och var uppe 7.30, ingen kombination jag vill rekommendera, speciellt när man när man är så mesig som jag och behöver mycket sömn. Iväg till stallet där allt var som vanligt.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan tog jag en powernap bredvid Tobbe. Sedan gick vi till hotellet och åt varsin lövbit med pommes till. Jag var tvungen att använda mina rättigheter som myndig och dricka en cider till, på en måndag. Sedan shoppade vi på Ica.

När vi kom hem var det riktigt kyligt i vår lilla lägenhet, så jag tände alla ljus vi hade och gjorde i ordning en kopp tjejt-te. Tyvärr var jag tvungen att plugga. Efter det försökte vi se en film, men jag var för trött.

Det var min 19-årsdag. Den firas i Sundsvall på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0