Sommar 2009

Det här var inte världens bästa och roligaste sommar direkt. Men det är skönt med sommar endå. Den började då jag tog studenten. Efter det firade jag med mina kompisar i Sundsvall också. Riktigt kul. Sedan var jag i Svenstavik och hade ledigt. Vips, så ringde faster och jag hade ett sommarvikariat som jag trivdes med. I slutet av det flyttade jag ur min lägenhet och in hos mamma. Efter det jobbade jag ideelt på ett fik med 75 kronor om dagen, det var också kul. Sedan fick jag min lilla semester - och lön! Jag började med att klippa av mig håret, köpa en dator och jaga en telefon, som jag senare hittade i Östersund. Jag for nämligen till Svenstavik ganska fort när sakerna var klara. Där var det mycket som hände. Jag har varit mycket ifrån T, och känner mig lite taskig, men vi hade inte så mycket till val heller... De största bevikelserna var att jag inte har badat eller ätit mjukglass, tragiskt.
Idag är min sista lediga dag. Imorgon börjar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0