När man har tråkigt

Hur bor du:
Det är komplicerat :P

Brukar du komma i tid:
Oftast. På gymnasiet var jag väl ca 5 minuter sen...

Hur lång är du:
166,5 cm

Kan du laga mat:
Jag vet hur man gör, hur bra det blir vet man inte. Obs, mina omeletter innehåller för mycket peppar!

Vad jobbar du med/pluggar du:
Börjar beteendevetenskapliga linjen (distans) på mittuniversitetet i slutet av månaden.

Vad har du på dig just nu:
Trosor, grå mysbrallor strl L, svart t-shirt med grön text strl L - hett!

Har du någon fobi:
Snus!!!

Hade du en bra kväll igår:
Inget att hurra över, men jag hade inte tråkigt iaf. McLatten var en stor besvikelse!

Vilket är ditt senaste inköp:
En plånbok :)

Din favoritdryck på morgonen:
Juice.

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Reseersättning från jobbet :)

Har du sovit i din egen säng inatt:
Nej :( mammas...

Vad hade du sönder senast:
En mugg på jobbet :o

Vem snackade du med senast:
irl? mamma :)

Varm favoritdricka:
Varm choklad, då man smält mjölkchoklad i mjölk + marschmallow och lite grädde :)

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Coca-cola

Alkoholhaltig favoritdricka:
Hmm... favorit? är sugen på en aquatini tror jag...

När gjorde du senast något riktigt dumt:
När brukar jag vara dum? Var väl när jag hade ett utbrott och mamma var ivägen 30/7

Saknar du någon just nu:
Tobbe!!!

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Tröskeln är hög, så det är nog ganska mkt.

Någon jag stör mig på:
När jag tänker efter kan det vara ett antal personer, vilket jag inte hänger ut, även om det vore kul :P

Intressen:
Sammanfattar det som: ha kul! och varva med att sova ;)

senaste person du kramade:
Mamma tror jag :)

Senaste person du ringde:
Tobbe <3

Senaste person som ringde dig:
Mamma

Vad drack du senast:
Förra helgen

Vill du ha barn: .
Jo då :)

Längtar du till din nästa födelsedag:
Jajjemen! 20 år!

Har rakat dina ben någon gång:
Haha! Det är ganska många ggr tror jag :P

Är du sugen på något nu:
Inget ätbart, burp. Har stoppat i mig allt möjligt onyttigt. Jag är sugen på Tobbe :P

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
0. har jag kaffemaskin på jobbet blir det 1 varannan dag. annars 1 kopp varannan vecka...

Använder du hudkräm:
Ibland.

Attraheras du av män med skägg:
Nej. Hörde även en kommentar om de som har skägg som gjorde mig mer avtänd :o

Micro-pop eller poppa själv:
Äter helst inte popcorn, är det så blir det micron.

Brukar du baka:
Jao...

Röstade du i det senaste valet:
Nej, skulle, men det blev knäppt med orterna.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Nja, i det här stadiet ska jag väl egentligen vara det, men jag vet att det kommer bli bättre.

Vilken låt lyssnade du senast på:
Hmm... vet ej...

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Tobbe och katterna antar jag...? Jag sover i mammas säng.

Vad tycker du är äckligt:
SNUS!!!

Har du pengar på mobilen:
Har abonnemang :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0