Måndag.

En mycket tråkig måndag. Det var rätt okej på jobbet. Jag unnade mig en geisha-glass när jag var klar, sedan kollade jag på utsikten, men den var tråkig, det fanns ju bara hus och det blivade äventyrsbadet att kolla på... Körde hem. Det är hur skönt som helst att ha körkort på sommaren! Kom hem och dog, näst intill. Mamma fick en städ-knäpp och kastade ut mina väskor i hallen, jag gick upp till bastuvinden med några sopsäckar, och kastade in resten i garderoben. I en enda stor hög! Syrrans dator vill inte komma överens med varken internet eller sims Jag är en nörd! och jag har enormt tråkigt.

Det är augusti nu. Jag börjar bli deprimerad över det. Jag längtar till letigheten och T.
Jag tycker att saker och ting är riktigt komplicerat nuförtiden. Det jag skulle vilja är att vi hade en lägenhet där alla saker får plats, utan att det blir för trångt. Båda ska ha varsitt jobb vi trivs med... Då skulle allt vara mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0