Coolt. jättecoolt.

Det började med jobbandet. Jag fick reda på att jag måste jobba veckan ut, får knappt nån semester ju. Mamma fick en namnsdags-macka á lá Emily. Det är Ellen och Lena som hade namnsdag idag. Har grattat 5 hittills. Efter jobbet gick jag på stan med A. Nu när jag har pengar har jag inget att köpa! Illa. Riktigt illa. Köpte fika i alla fall. En hallon-mango-smoothie och en blåbärs-cheesecake, mumsigt värre. Körde mamma till sidsjön, hon är aktiv hon.

Sedan softade jag några minuter innan jag skulle köra syster-yster till pojken i sörberge, så det blev en sväng till birsta. Uppför backen går det 55 (på 50-väg) och väl uppe står polisen (hade fått ner farten då, puh). Jag fick visa upp körkortet, blåsa och så blev jag tillfrågad om vems bil det var. Sen fick jag stolt (men lite skakis) köra vidare. Jajjemen! det tod 6 månader att komma till polis-kontroll! :P

Jag köpte blommor och choklad till mormor Lena. De blev jätteglada av att jag kom på besök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0