Bra saker

  • I lördags var jag ut på krogen. Jag hade jättekul :)
  • I söndags fick jag godis.
  • Idag hämtade jag Turbo. Jag körde bra för att inte har kört en gammal bil på länge.
  • Jag var både till mormor & morfar och farmor idag.
  • Jag har också orkat kasta in 2 maskiner tvätt och gått ut med hunden, starkt!
  • Jag ska köra hem syster från hennes pojk, och därmed bytte jag bort min dammsugning :P
  • Jag har fått tag i en tjej som har begagnad studentlitteratur! Vilken lättnad!
  • Imorgon är det tisdag, då får jag lön!
    9.45 ska jag till frisören - det blir lugg!
    sedan ska jag lämna nyckeln på jobbet.
    sedan ska jag köpa dator och mobil
    sedan ska jag shoppa lite till...
    sedan åker jag till Svenstavik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0