20 frågor

1. Vad är bäst med sommaren?

Värmen och ledigheten.

2. Köper du CD-skivor/DVDfilmer, eller laddar du ner?

Det var så länge sedan jag införskaffade sånt. Var väl när jag köpte OTH-boxen.

3. Har du blivit stucken av en geting någongång?

Nej, men en krockade med mitt stängda öga häromdan, obehagligt som fan.

4. Brukade du sommarjobba som yngre?

Fick mitt första sommarjobb som 17åring. Extraknäck som 14.

5. Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?

Blommor :P Insåg att det borde uppdateras - när jag köper en ny i slutet av månaden.

6. Har du något projekt igång just nu av något slag?

Bli vuxen och få balans på saker och ting - det är mitt projekt.

7. Vad för slags företag hade du öppnat om du kunnat?

Bordell ;) Vet ej faktiskt...

8. Skulle du vilja åka iväg och jobba utomlands ett tag?

Jao, en månad kanske. Men det är inte aktuellt just nu...

9. Har du blivit igenkänd ute pga din blogg?

Nejnej

10. Tycker du det är "pinsamt" att gå osminkad i offentligheten?

Inte efter att ha bott i Svenstavik :P

11. Vad har varit sommarens höjdpunkt änsålänge?

Sommaren i sig. och min semester om 1 vecka.

12. Har du någon gång fuskat på ett prov?

Tror inte det...

13. Vad är viktigast för dig; Lönen eller arbetskamraterna?

Lönen.

14. Om du fick vara ett djur för en dag, vilket skulle du välja?

Hmm... inget som flyger iaf...

15. Vad tror du att du jobbar med om 10 år?

På kontor - realistiskt, inte drömmen :P

16. Hur svarar du när det ringer i telefonen?

Beroende på vem det är :P

17. Vad hade du helst velat vara duktig på?

Privatekonomi kanske?

18. Gör du upp en matlista inför varje vecka?

Nja, när jag bodde ensam gjorde jag det. Mamma brukar göra det.

19. Är du troende eller ateist?

Varken eller.

20. Äter du även om du tycker att maten är riktigt äcklig om du är bortbjuden på middag?
Jag är inte så värst kräsen så det är ganska osannolikt, men är det äckligt äter jag lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0