090812

Idag vaknade jag 9, och kunde inte somna om. Så det var bara till att gå upp och ta det lugnt. På jobbet hade jag tappat huvudet. Jag klämde tummen i kaffebryggaren, inte mysigt kan jag säga. Även långfingret blev klämt i en ihopfällbar stol... Hem, sedan insåg vi att vi ville äta tacos. Så jag åkte till Willys och shoppade. Åkte på sight-seeing i skönsberg pga fel fil. Såg en halv katt på motorvägen, fresch... not! Även att jag backade in bilen i sluttande backe när jag väl kom hem. Jag var också till min underbara faster, som åker till Turkiet ikväll. Min faster är bäst! Nu har jag en lägenhet för mig själv en vecka :)
Mamma drog och plockade blåbär. Mumma! och här sitter jag och tittar på... Polo. Snart är det ridsport, men det blir nog zappat snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0