Tråk

Min syrra och 2 till occuperar vardagsrummet för att sova. Klockan är ju halv ett. Jag tycker att det skulle vara riktigt kul att dra på högsta volymen som dom flyger upp, men jag är för feg för det.
Idag regnar det mer än vanligt. Jag slår vad om att det blir bra väder då vi åker till Venedig den 25e.
Jag saknar Älskling och har inte ens varit ifrån honom i en vecka. Men vi kom överens om att det är bra att vara ifrån varandra och längta lite, så känns det bra när man väl är tillbaka. Jag tror att jag vill åka på torsdagkväll, men mamma vill fira midsommar med mig, ska nog hota med att jag måste övningsköra då för att stanna kvar en helg. Snällt va?
Jag har tråkigt! Men jag vill inte utanför dörren. Då får jag väl skylla mig själv.
Igår försökte jag fixa till kläder som inte passade, men symaskinen ville inte vara med. Jag och symaskiner, ska alltid krångla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0